Medinfo24.pl

Informacje o zdrowiu, urodzie i medycynie

Oszukaj swoje kubki smakowe dzięki zdrowym opcjom grilla

Paź 28, 2020
jedzenie z grilla

Niemal każdy z nas spożywa fast foody codziennie lub okazjonalnie. Dla nas fast food wydaje się szybszą alternatywą dla gotowania i wybieramy go ze względu na napięty harmonogram. Jednak to, czego nie zauważamy, to podstawowe niebezpieczeństwo spożywania zbyt dużej ilości fast foodów.

Kto nie słyszał wrażenia „zdrowie to bogactwo”? Cóż, w bardziej autentycznym sensie, zdrowie jest ostatecznie jedynym sposobem na długie życie. W obliczu pogarszającego się stanu zdrowia nie można oczekiwać spędzenia życia z bliskimi. Kiedy mówimy o zdrowiu, musimy zrozumieć jego odwrotny związek z fast foodami. Jeśli regularnie spożywasz dużo fast foodów, doświadczysz pogorszenia zdrowia.

Wręcz przeciwnie, poczujesz się energiczny i lekki. W takim dylemacie, gdzie powinny leżeć Twoje priorytety? Odpowiedzią byłoby twoje zdrowie, chyba że nie przejmujesz się nim zbytnio.

Dlatego najlepiej byłoby oszukać swoje kubki smakowe, jedząc zdrowsze przepisy. Kto powiedział, że zdrowe opcje wymagają nudy? W dzisiejszych czasach ludzie zdają sobie sprawę, że spożywanie fast foodów to duży błąd. Zmierzają w kierunku zdrowszej alternatywy, takiej jak przepisy na grillowanie. Tak, grillowanie mięsa i warzyw to właściwa równowaga między zdrowiem a zaspokojeniem kubków smakowych. Zamiast zastanawiać się, co ugotować, zainspiruj się zdrowymi przepisami na grillowanie.

Mówiąc o najzdrowszych opcjach, możesz wybrać przepisy na grillowane owoce morza i zmodyfikować je, eksperymentując z bocznymi liniami. Tak czy inaczej, podejmiesz korzystną, świadomą decyzję. Sprawdź kilka zdrowych opcji grillowania omówionych poniżej.

1-      WYJĄTKOWE GRILLOWANE KANAPKI Z INDYKA

Zaskakujące jest, że grillowany indyk może z łatwością pokonać każdy inny przepis. Soczyste mięso z indyka, perfekcyjnie grillowane, natychmiast zachwyci Twoje kubki smakowe. Spróbuj upiec grube placki na grillu, aby uzyskać apetyczny aromat i połącz je z nietłustym greckim jogurtem i zmiażdżonym czosnkiem. Dodaj trochę warzyw jako dodatek i ciesz się tym domowym przysmakiem z grilla. Ty i Twoi goście skubicie każdą kanapkę w ciągu kilku sekund.

Wskazówka: wybierz chleb z otrębami lub chleb pełnoziarnisty jako znacznie zdrowszą alternatywę.

2-      KLASYCZNY KURCZAK FAJITA KABOBS

Porzuć wysokokaloryczne tortille i zjedz to klasyczne meksykańskie danie na szaszłykach. Jest to nie tylko kreatywny sposób na przerobienie tego dania, ale także jest pożywny. Więc weź te szaszłyki i dodawaj dalej kawałki kurczaka i warzywa. Ta niesamowita kombinacja grillowanych kebabów fajita wkrótce stanie się Twoim nowym ulubionym daniem do grillowania.

Aby podnieść potrawę, zrób pikantny sos, który dopełni smaki.

3-      UWAŻAJĄCE ROLKI ZUCCHINI

Niestety, ulubione warzywo wszystkich, także w zdrowej wersji z grilla. O co jeszcze możemy wtedy prosić? Cóż, jeśli cukinia nie jest twoją ulubioną, wkrótce po wypróbowaniu tego dania stanie się nią. Nazwij ten przepis oszczędzającą czas przystawką, która podbije serca każdego. Więc co w tym kuszącego? Wyobraź sobie, że jesz małą kęsową bułkę z grillowanej i chrupiącej cukinii z sączyącym się kozim serem i grillowanymi pomidorami. Niebiański, prawda?

Aby uzyskać doskonały przepis, obtocz paski cukinii w przyprawach dostępnych bez recepty i dodaj też trochę ziół.

4-      SKRUMIENIOWY GRILLOWANY ŁOSOŚ Z LAKIEREM KLONOWO-LIMONKOWYM

Wreszcie nadszedł czas, aby szlifować swoje umiejętności kulinarne, grillując kilka filetów z łososia. Potraktuj to smaczne doświadczenie, które na zawsze będziesz cenić. Kiedy już zaczniesz jeść grillowanego łososia z polewą klonowo-limonkową, nie ma już odwrotu. Dzięki tej słodko-pikantnej glazurze Twój łosoś będzie pełen wyśmienitych smaków. Oprócz tego, że jest smaczny, ten grillowany przepis będzie bardzo zdrowy dla Twoich kubków smakowych.

Porada profesjonalisty: miej oko na filety i nie przesadzaj z glazurą.

5-      Z GRILLOWANYM GUACAMOLE SMAKUJĄCY USTAMI

Cóż, kto by pomyślał o grillowaniu guacamole, aby oszukać te uparte kubki smakowe? W przeciwieństwie do tradycyjnego guacamole, ten przepis oferuje jedynie wartości odżywcze. Ta pasta z awokado to obowiązkowy dodatek w obecnej kuchni meksykańskiej. Z tego powodu jego grillowana wersja również powinna być Twoim must-have.

Upewnij się, że wybierasz świeże składniki do grillowania przed przygotowaniem dipu. Połącz to również z chipsami pita wykonanymi z chleba z otrębów lub pełnoziarnistego. W ten sposób wyrzeźbisz talię i poprawisz swoje zdrowie.

6-      GRILLOWANE, ALE KUSZĄCE SŁODKIE ZIEMNIAKI

Omawiając zdrowe opcje grillowania, jak nie wspomnieć o słodkich ziemniakach? To danie do grillowania nie mogło być prostsze. Wszystko, co powinieneś zrobić, to pokroić słodkie ziemniaki i polać je oliwą. Następnie wrzuć trochę pietruszki i grilluj. Wynik byłby doskonały! Z biegiem czasu zakochasz się w tym przepisie, mówiąc hasta la vista do wersji smażonej na głębokim tłuszczu.

Wskazówka: nie przytłaczaj go dużą ilością przypraw, soli ani ziół. Aby uzyskać maksymalne odżywianie, staraj się cieszyć nim takim, jakim jest.

OSTATNIE SŁOWO

Po przeczytaniu tego zapewne doszedłeś do jednego wniosku: dlaczego nigdy nie pomyślałem o grillowaniu? To otwierająca oczy myśl, w której te zdrowe opcje grillowania pozytywnie Cię zainspirują. Więc pozwól tym opcjom zrobić swoją magię i osiągnąć sukces w oszukiwaniu tych kubków smakowych. Jeśli jesteś wystarczająco sprytny, nigdy nie przegapisz tych przepisów i porad dotyczących grillowania.

Dlatego zainwestuj swoje pieniądze w optymalne zdrowie i od razu oddaj się grillowaniu. To jedyna warta rozważenia opcja!