Medinfo24.pl

Informacje o zdrowiu, urodzie i medycynie

Co zrobić, aby schudnąć

Wrz 2, 2020
odchudzanie

Jeśli zapytasz sto osób, jakie są ich cele na ten rok, pięćdziesiąt z nich powie Ci, że chcieliby schudnąć. Ciągłe przewijanie mediów społecznościowych i patrzenie na celebrytów sprawia, że ​​czujemy się nieswojo, jeśli nasze ciała nie są doskonałe. Prosta prawda jest taka, że ​​nigdy nie będziemy wyglądać idealnie, a wszystko, co widzimy w mediach społecznościowych, może zostać poddane obróbce w Photoshopie.

Nie oznacza to jednak, że nie możesz starać się wyglądać jak najlepiej. Aby schudnąć, możesz jechać wieloma drogami, a wyniki będą zależne od tego, co wybierzesz. Niektórzy próbują mniej jeść, inni całkowicie zmieniają dietę i prawie każdy zaczyna ćwiczyć.

Mniej jedzenia

Kiedy ludzie chcą schudnąć i nie chcą poświęcać więcej czasu na czytanie tego, co robią. Ograniczają posiłek w ciągu dnia lub całkowicie głodują, aby zrzucić kilka kilogramów. W twoich oczach może to na początku rozwiązać problem, ponieważ na pewno stracisz na wadze. Ale nie możesz być głodny przez całe życie.

Twojemu organizmowi będzie brakować składników odżywczych, a Ty poczujesz się przygnębiony i niedożywiony. Ponadto, gdy tylko zaczniesz jeść tak, jak kiedyś, przytyjesz jeszcze bardziej niż wtedy, gdy zacząłeś całkowicie ograniczać jedzenie lub posiłki.

Sposobem na zmniejszenie ilości spożywanych posiłków jest liczenie spożywanych kalorii. Dla przeciętnej osoby dorosłej zalecana ilość to 2000 kalorii. Trochę mniej jedzenia, około 1800 roku, wystarczy, aby schudnąć. Nie musisz przegapić żadnych posiłków. Wystarczy zamienić fast foody na niektóre owoce i warzywa.

Jaka dieta jest najlepsza?

Odżywianie jest dość ważne, jeśli chodzi o odchudzanie. Wszyscy wiedzą, że muszą zacząć zdrowo się odżywiać, ale co to naprawdę oznacza? Czy to oznacza, że ​​powinieneś być weganinem, wegetarianinem, paleo, keto lub mięsożercą? Prosta odpowiedź brzmi: żadna z nich. Możesz jeść wszystko, co lubisz, tylko w umiarkowanych ilościach.

Jeśli zwracasz uwagę na kalorie, od czasu do czasu możesz zjeść cheeseburgera. To samo dotyczy lodów i czekolady. Utrata wagi nie oznacza odcięcia wszystkiego, co cieszysz w życiu. Zastąp wszystkie napoje gazowane i alkohol wodą, jedz mniej chleba i trzymaj się z dala od fast foodów przez tydzień.

Ustaw cel, który jest wystarczająco mały, abyś wiedział, że możesz go osiągnąć. Jak tylko skończysz tydzień zdrowego odżywiania, nagradzaj się zdrowym posiłkiem. To może być cokolwiek zechcesz. Mogą to być pączki, naleśniki, burrito lub pizza. Następnie wyznacz sobie cel na kolejny tydzień lub wydłuż o dziesięć dni okres trzymania się zdrowych nawyków żywieniowych.

To sprawi, że twoje ciało przystosuje się do jedzenia owoców i warzyw, jednocześnie jedząc od czasu do czasu to, co kochasz. Jest to sprawdzona metoda, która najprawdopodobniej będzie się trzymać, gdy odchudzanie i diety zostaną wprowadzone do organizmu po raz pierwszy. Spróbuj i zobacz, co się stanie.

Łącząc to z Phen24

Połączenie tego, o czym wspomnieliśmy powyżej, z Phen24 pomoże w osiągnięciu twoich celów. Ponieważ jedzenie mniej i zdrowsze jedzenie może być drastyczną zmianą, potrzebujesz czegoś, co reguluje twoje hormony stresu, więc nie sięgasz po słoik z ciasteczkami drugiego dnia. Przyjmowanie jednej tabletki rano reguluje wszystko w ciągu dnia. Z drugiej strony, wzięcie jednego przed pójściem spać spowoduje to samo w nocy.

Nasze ciała nadal funkcjonują, gdy śpimy, chociaż czasami myślimy, że tak nie jest. Sen odgrywa istotną rolę w utracie wagi, a Phen24 przyspiesza metabolizm. Szybszy metabolizm oznacza, że ​​szybciej trawisz pokarm i szybciej wydasz wszystkie składniki odżywcze. To dwie główne rzeczy, których potrzebujesz, aby schudnąć.

Łącząc to z ćwiczeniami

Istnieje ponad miliard artykułów i badań na temat tego, dlaczego ćwiczenia fizyczne są dla Ciebie dobre. To sprawia, że ​​dobrze wyglądasz; powoduje utratę wagi i przyspiesza metabolizm. Wszystkie te elementy są powiązane z Twoimi celami. Kliknij , aby przeczytać więcej.

Trzymanie się programu treningowego sprawi, że wszystko będzie się układać idealnie. Nie musisz cały czas ciężko chodzić na siłownię. Nawet umiarkowane ćwiczenia bardzo pomogą. Kluczowe jest tutaj robienie tego konsekwentnie.

Postaraj się mieć co najmniej pół godziny aktywności każdego dnia. Może to być lekki jogging, spacer, a nawet trening interwałowy o dużej intensywności. Wszystkie mają prawie takie same korzyści. Musisz tylko znaleźć coś, co będzie dla Ciebie odpowiednie. Połączenie wszystkiego, o czym wspomnieliśmy, z Phen24 sprawi, że te funty znikną na dobre.